Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Założycielem portalu ObslugaReklamacji.pl jest Andrzej Piróg - doświadczony Trener Biznesu / Doradca z wieloletnią praktyką menedżerską w obszarze obsługi reklamacji zdobytą w międzynarodowych koncernach.

Nasza wizja: Nieustannie dążyć do pozyskania i utrzymania pozycji lidera w obszarze doradztwa związanego z obsługą reklamacji.

Nasza misja: Służyć wszystkim partnerom biznesowym i konsumentom swoją wiedzą i doświadczeniem, a przez to w realny sposób zmienić i podnieść poziom jakości obsługi Klientów w trudnych dla wielu sytuacjach.

Dla nas reklamacja jest swojego rodzaju prezentem dla firmy. To właśnie dzięki wiedzy z reklamacji możemy się doskonalić i wygrywać na konkurencyjnym rynku. Takie podejście sprawia, że rekomendujemy podczas obsługi reklamacji regułę WIN-WIN, czyli wygrany-wygrany.

Chcemy dzielić się naszym doświadczeniem w obsłudze reklamacji, dlatego też pracowników różnych organizacji zapraszamy na szkolenia doskonalące wiedzę, służymy Wam pomocą przy obsłudze reklamacji oraz chcemy się dzielić naszą wiedzą udostępniając ciekawe materiały.

Wszystkim dziękujemy za współpracę z nami i gościnę na naszym portalu.

Zespół portalu ObslugaReklamacji.pl

 

Skrócona notka o trenerze:

Andrzej PirógAndrzej Piróg


Od kilkunastu lat związany z obsługą Klienta. Swoją karierę w tym obszarze rozpoczął od obsługi reklamacji w międzynarodowym koncernie i ten obszar jest mu do dziś szczególnie bliski. Przez wiele lat doskonalił się w umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach, jak też miał okazję wdrażać szereg innowacyjnych rozwiązań polepszających jakość swojej pracy i zespołu ds. reklamacji.
W trakcie rozwijania swoich umiejętności doszedł do wniosku, że nie istnieje ktoś taki, jak „trudny Klient” – są tylko trudne sytuacje, które musimy uczyć się rozwiązywać.
Jako trener i doradca chce się dzielić wiedzą i doświadczeniem oraz wspólnie z Klientami zmieniać rzeczywistość biznesową – kreować nowe standardy w obszarze obsługi reklamacji.

Specjalizacje trenerskie:

  • Sprzedaż
  • Obsługa Klienta
  • Obsługa reklamacji
  • Zarządzanie zespołem
  • Planowanie strategiczne
  • Kompetencje menedżera

Wykształcenie:

  • Absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego – matematyka z informatyką
  • Uczestnik różnych szkoleń dla trenerów biznesu
  • Udział w szkoleniach z obszarów: obsługa klienta, sprzedaż, nlp, negocjacje, badania satysfakcji klientów, zarządzanie jakością na bazie ISO, kwalifikacje webmastera, Zarządzanie projektami wg metodyki PRINCE2.

Doświadczenie zawodowe:

  • Polifarb Cieszyn-Wrocław S.A. (obecnie PPG Deco Polska) – Menedżer ds. Reklamacji
  • Kofola S.A. – Customer Service Menager
  • Kubiak - przenośne źródła energii – Koordynator Sprzedaży

Pobierz CV trenera - Andrzej Piróg i pełną notkę o trenerze

Nasza siedziba

ZOO TEAM

Pl. Orląt Lwowskich 20A

53-605 Wrocław

(szkolenia odbywają się na terenie wystawy zwierząt egzotycznych ZOO TEAM)

© 2016 ObslugaReklamacji.pl. All Rights Reserved. Designed By ARACHNEA - Znawcy Sieci (e-arachnea.biz)

Search