Zapraszamy na nasze szkolenia otwarte z obsługi reklamacji i obsługi Klienta. Każde z tych szkoleń może być również zorganizowane w formule zamkniętej tylko dla pracowników Twojej firmy.
Masz pytania? Chcesz obniżyć cenę szkolenia? Szukasz innego szkolenia? Zadzwoń teraz na numer 533 233 346.
Uwaga. Szkolenia zostaną uruchomione pod warunkiem zebrania grupy minimalnej. Osoby zapisane na te szkolenia w razie jego odwołania mogą wziąć udział w takim samym szkoleniu w innej lokalizacji lub w terminie późniejszym w danym roku kalendarzowym. W przypadku szkolenia on-line uczestnicy uczestniczą w szkoleniu dzięki zastosowaniu kamery internetowej i aplikacji do prowadzenia meetingów zdalnych. Uczestnik nie musi posiadać kamery i instalować programów na swoim komputerze.
Zgłaszając więcej niż jednego uczestnika otrzymasz rabat w wysokości 10% na każdą dodatkową osobę - wykorzystaj okazję.
Ponieważ niczym nie ryzykujesz, a możesz zdobyć wiele korzyści, to zapisz się na szkolenie już teraz pisząc na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Liczba miejsc jest ograniczona i o udziale w szkoleniu decydować będzie data wysłania zgłoszenia.
UWAGA! Uzupełnieniem szkoleń jest usługa "Pakiet pomocy reklamacyjnej dla firm".