- Super User
- News
- Odsłony: 4068
Skuteczny proces reklamacyjny na przykładzie firm finansowych (12.12.2018 r.)
12.12.2018. w Hotelu Bristol, w Warszawie odbędzie się spotkanie w formie panelu wymiany doświadczeń przeznaczone dla przełożonych i pracowników Działów Reklamacyjnych i poświęcone relacjom z dostawcami i zewnętrznymi kontrahentami.
Wydarzenie charakteryzuje się przekrojowością branż oraz kameralną atmosferą, gdzie ilość uczestników nie przekroczy 20 osób. Wydarzenie dedykowane jest praktykom reprezentującym kadrę zarządzającą w swoich organizacjach.
Prelekcje wygłoszą dyrektorzy z takich firm jak: Warta SA, PZU SA, kuki.pl, mBank SA, BOŚ Bank SA.
Celem organizatorów jest pokazanie przekrojowo funkcjonowania działów reklamacyjnych wewnątrz dużych organizacji. W czasie spotkania omówione będą szczegółowo konkretne przypadki procesowane przez praktyków. Przekrojowość branż umożliwi uczestnikom inspirację rozwiązaniami innych oraz poznanie nowinek i trendów rynkowych, a także podpatrzenie autorskich metod negocjacyjnych.
Więcej informacji na stronie https://www.bmspolska.pl/?p=45941&future=true
Bliższych informacji udziela:
Ewa Machałowska
Dyrektor Działu Sprzedaży
530 755 339
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.