Budowanie relacji z Klientami

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Szkolenie: Profesjonalna obsługa Klienta - budowanie relacji z Klientami

szkolenie budowanie relacji z klientamiUczestnicy szkolenia: Menedżerowie Sprzedaży, Menedżerowie Regionalni Sprzedaży, Key Account Menedżerowie, Kierownicy Działów Sprzedaży, Obsługi Klienta, Realizacji Zamówień, Telemarketingu.

Cele szkolenia: 

  • Nawiązanie zdrowych i wartościowych relacji z Klientami,
  • Wypracowanie rozwiązań na indywidualne podejście do Klienta wyróżniające firmę na tle swojej konkurencji,
  • Rozwiązanie typowych problemów charakterystycznych dla danej branży.

Korzyści dla firmy z udziału w szkoleniu:

To szkolenie jest niezwykle cennym narzędziem pokazującym, w jaki sposób prawidłowo kształtować i utrzymywać relacje z Klientem. Dzięki otrzymanym poradom dużo łatwiej będzie Ci utrzymać swoich Klientów i sprawić, że nie tylko będą do Ciebie wracać, ale też będą rekomendować Twoją firmę w swoim środowisku. Podczas kreatywnego warsztatu uczestnicy wypracują zespołowo oraz otrzymają ze strony Trenera zestaw innowacyjnych pomysłów i wskazówek na budowanie własnych nowoczesnych programów lojalnościowych dających niebywałą przewagę konkurencyjną w branży.

Tematyka szkolenia: I. Trzy wymiary relacji z Klientami

  • Co to znaczy budować relacje z Klientami?
  • Co to znaczy dla Ciebie, że budujesz relacje z Klientem?
  • Co to znaczy dla Klienta, że ma z Tobą relacje?

II. Metody budowania lojalności

  • Czym naprawdę jest lojalność?
  • Jak budować trwałą lojalność?
  • Jak dbać o utrzymanie lojalności?

III. Reanimowanie utraconej lojalności

  • Jak odzyskać utraconą lojalność?
  • Jak zachować się, gdy Klient ma do nas pretensje?
  • Jak nagrodzić Klienta za jego powrót do firmy?

IV. Marketing relacji wg zasad 5I w codziennej pracy firmy

  • Identyfikacja (Identyfication)
  • Indywidualizacja (Individualization)
  • Interakcja (Interaction)
  • Integracja (Integration)
  • Uczciwość relacji (Integrity)

V. Umacnianie więzi z Klientem poprzez serwis internetowy

  • Budowanie przyjaznych serwisów internetowych
  • Wykorzystanie serwisu do budowania bazy Klientów firmy
  • Interakcja z Klientem metodą na przedłużenie i pogłębienie relacji

  VI. Tworzenie indywidualnych programów lojalnościowych

  • Kreatywne podejście do programów lojalnościowych w Twojej branży

VII. Propozycje konkretnych rozwiązań dla problemów zgłoszonych przez uczestników podczas szkolenia (wytyczenie indywidualnych ścieżek postępowania)

Czas trwania szkolenia 2 dni, 16 godziny.


Zapisz się na  szkolenie już teraz pisząc na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.   Pobierz formularz zgłoszenia na   szkolenie: formularz

Sprawdź termin szkolenia otwartego: terminy szkoleń

© 2016 ObslugaReklamacji.pl. All Rights Reserved. Designed By ARACHNEA - Znawcy Sieci (e-arachnea.biz)

Search