Szkolenie: Profesjonalna obsługa Klienta - budowanie relacji z Klientami
Uczestnicy szkolenia: Menedżerowie Sprzedaży, Menedżerowie Regionalni Sprzedaży, Key Account Menedżerowie, Kierownicy Działów Sprzedaży, Obsługi Klienta, Realizacji Zamówień, Telemarketingu.
Cele szkolenia:
- Nawiązanie zdrowych i wartościowych relacji z Klientami,
- Wypracowanie rozwiązań na indywidualne podejście do Klienta wyróżniające firmę na tle swojej konkurencji,
- Rozwiązanie typowych problemów charakterystycznych dla danej branży.
Korzyści dla firmy z udziału w szkoleniu:
To szkolenie jest niezwykle cennym narzędziem pokazującym, w jaki sposób prawidłowo kształtować i utrzymywać relacje z Klientem. Dzięki otrzymanym poradom dużo łatwiej będzie Ci utrzymać swoich Klientów i sprawić, że nie tylko będą do Ciebie wracać, ale też będą rekomendować Twoją firmę w swoim środowisku. Podczas kreatywnego warsztatu uczestnicy wypracują zespołowo oraz otrzymają ze strony Trenera zestaw innowacyjnych pomysłów i wskazówek na budowanie własnych nowoczesnych programów lojalnościowych dających niebywałą przewagę konkurencyjną w branży.
Tematyka szkolenia: I. Trzy wymiary relacji z Klientami
- Co to znaczy budować relacje z Klientami?
- Co to znaczy dla Ciebie, że budujesz relacje z Klientem?
- Co to znaczy dla Klienta, że ma z Tobą relacje?
II. Metody budowania lojalności
- Czym naprawdę jest lojalność?
- Jak budować trwałą lojalność?
- Jak dbać o utrzymanie lojalności?
III. Reanimowanie utraconej lojalności
- Jak odzyskać utraconą lojalność?
- Jak zachować się, gdy Klient ma do nas pretensje?
- Jak nagrodzić Klienta za jego powrót do firmy?
IV. Marketing relacji wg zasad 5I w codziennej pracy firmy
- Identyfikacja (Identyfication)
- Indywidualizacja (Individualization)
- Interakcja (Interaction)
- Integracja (Integration)
- Uczciwość relacji (Integrity)
V. Umacnianie więzi z Klientem poprzez serwis internetowy
- Budowanie przyjaznych serwisów internetowych
- Wykorzystanie serwisu do budowania bazy Klientów firmy
- Interakcja z Klientem metodą na przedłużenie i pogłębienie relacji
VI. Tworzenie indywidualnych programów lojalnościowych
- Kreatywne podejście do programów lojalnościowych w Twojej branży
VII. Propozycje konkretnych rozwiązań dla problemów zgłoszonych przez uczestników podczas szkolenia (wytyczenie indywidualnych ścieżek postępowania)
Czas trwania szkolenia 2 dni, 16 godziny.
Zapisz się na szkolenie już teraz pisząc na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Pobierz formularz zgłoszenia na szkolenie: formularz
Sprawdź termin szkolenia otwartego: terminy szkoleń