Usprawnienie obsługi reklamacji

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Szkolenie z metod usprawniania obsługi reklamacji

 

usprawnienie obsługi reklamacji
CELE SZKOLENIA Z  ZAKRESU USPRAWNIENIA OBSŁUGI REKLAMACJI:

 

Głównym celem szkolenia jest wypracowanie skutecznych rozwiązań z zakresu obsługi reklamacji, przyspieszenie i usprawnienie procesów i procedur oraz stworzenie bardziej przyjaznego środowiska obsługi reklamacji dla Klientów.

 

TEMATYKA SZKOLENIA USPRAWNIENIE OBSŁUGI REKLAMACJI:

 

  • PROJEKTY CROSS-DEPARTAMENTALNE NAD ELIMINACJĄ REKLAMACJI
    • Praca zespołowa – zalety i metody
    • Błędy w pracy zespołowej i ich eliminacja
    • Zasady wprowadzania zmian w organizacji
  • ZARZĄDZANIE REKLAMACJAMI – ZESPÓŁ DOSKONALENIA JAKOŚCI
    • Zasady pracy Zespołu Doskonalenia Jakości
    • Metodologia rozwiązywania problemów 8D
    • Techniki i narzędzia:
      • Burza mózgów
      • Multi głosowanie
      • Diagram pokrewieństwa
      • Diagram przyczyny i skutku (diagram Ishikawy)
      • Lista sprawdzająca
      • Analiza Pareto
      • Karta przepływu
      • Diagram strzałkowy
      • Metoda 5 WHY
      • Inne narzędzia
  • USPRAWNIENIE OBSŁUGI REKLAMACJI
    • Przegląd procedur i procesów reklamacyjnych w organizacji
    • Warsztat nad usprawnieniem obsługi reklamacji
    • Rekomendacja skutecznych procedur obsługi reklamacji

 

PROWADZĄCY SZKOLENIE:

 

Andrzej Piróg Doświadczony Trener Biznesu - praktyk mający za sobą m.in. 5 lat pracy na stanowisku Menedżera ds. reklamacji w dużej korporacji międzynarodowej. Podczas swojej pracy miał okazję spotkać się osobiście z różnego rodzaju przypadkami reklamacyjnymi, które dzisiaj stanowią doskonałą bazę do dzielenia się wiedzą z innymi. Na swoim koncie ma również wiele wdrożeń projektów mających wpływ, na jakość i szybkość rozpatrywanych reklamacji. Prowadzi szkolenia dla firm jak również zajmuje się doradztwem przy projektowaniu i wdrażaniu procedur obsługi reklamacji oraz indywidualnym coachingiem pracowników.

 

Zapisz się na szkolenie już teraz pisząc na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Pobierz formularz zgłoszenia: formularz

 

Sprawdź termin szkolenia otwartego: terminy szkoleń

Nasza siedziba

ZOO TEAM

Pl. Orląt Lwowskich 20A

53-605 Wrocław

(szkolenia odbywają się na terenie wystawy zwierząt egzotycznych ZOO TEAM)

© 2016 ObslugaReklamacji.pl. All Rights Reserved. Designed By ARACHNEA - Znawcy Sieci (e-arachnea.biz)

Search