Szkolenie: akty prawne w obsłudze reklamacji - aspekty prawne w obsłudze reklamacji, które każdy powinien znać. Dodatkiem do szkolenia jest wzór regulaminu sklepu internetowego!
UCZESTNICY SZKOLENIA:
Pracownicy w bezpośredni sposób zaangażowani w proces obsługi klienta oraz wszystkie osoby mające wpływ na wynik obsługi reklamacji.
CELE SZKOLENIA Z AKTÓW PRAWNYCH DOTYCZĄCYCH OBSŁUGI REKLAMACJI:
Głównym celem szkolenia jest dostarczenie pracownikom podstawowych umiejętności z zakresu aktów prawnych dotyczących obsługi reklamacji.
Realizacja szkolenia służyć będzie w szczególności osiągnięciu następujących celów:
- Analiza obowiązujących aktów prawnych i wynikających z nich obowiązków dla firmy i Klienta.
- Wyznaczanie granic w żądaniach Klienta - różne formy odszkodowań.
- Skuteczne zabezpieczanie się przed możliwością złożenia reklamacji.
- Poznanie ścieżki odpowiedzialności - Klient - Sprzedawca - Pośrednik - Producent.
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW
Udział w tym szkoleniu REALNIE pozwala firmie zaoszczędzić od kilkunastu do kilkuset TYSIĘCY złotych – praktycznie żadne szkolenie sprzedażowe nie daje dzisiaj takiego zwrotu z inwestycji. W czasie szkolenia uczestnicy dowiadują się nie tylko, jak nie stracić podczas obsługi reklamacji, ale też jak nie dostać ogromnych kar od UOKiK-u.
REALIZACJA SZKOLENIA:
Realizacja pełnego szkolenia obejmuje 1 dzień tj. do 8 godzin dla jednej grupy.
TEMATYKA SZKOLENIA Z AKTÓW PRAWNYCH DOTYCZĄCYCH OBSŁUGI REKLAMACJI:
Sprzedaż konsumencka (wg Ustawy o prawach konsumenta)
- Akty prawne regulujące sprzedaż konsumencką
- Czym jest sprzedaż konsumencka?
- Prawa konsumenta
- Obowiązki sprzedawcy
- Odpowiedzialność sprzedawcy
- Zwolnienie z odpowiedzialności sprzedawcy
- Obowiązki konsumenta
- Prawa sprzedawcy
- Niezgodność z umową, rękojmia, gwarancja
- Przykłady z życia
Sprzedaż pomiędzy przedsiębiorcami (wg najnowszego Kodeksu cywilnego)
- Akty prawne regulujące sprzedaż pomiędzy przedsiębiorcami
- Umowy pomiędzy przedsiębiorcami
- Ryzyko sprzedaży
- Odpowiedzialność przedsiębiorców
- Zwolnienie z odpowiedzialności
- Rękojmia, a gwarancja
- Przykłady z życia
Sprzedaż konsumencka na odległość (wg Ustawy o prawach konsumenta)
- Akty prawne regulujące sprzedaż w handlu elektronicznym
- Obowiązki e-sprzedawcy
- Prawa konsumenta
- Rozsyłanie informacji handlowych
- Przetwarzanie danych konsumentów
Nieuczciwe praktyki rynkowe i niedozwolone klauzule w umowach z konsumentami
- Akty prawne dotyczące nieuczciwych praktyk handlowych i niedozwolonych klauzul
w umowach - Czarna i szara lista nieuczciwych praktyk handlowych
- Rejestr klauzul niedozwolonych
- Kary Prezesa UOKiK
- Przykłady z życia
CASE STUDY
- Analiza różnych sytuacji reklamacyjnych zgłoszonych przez uczestników szkolenia
– rozwiązywanie indywidualnych problemów.
PROWADZĄCY SZKOLENIE:
Andrzej Piróg
Doświadczony Trener Biznesu - praktyk mający za sobą m.in. 5 lat pracy na stanowisku Menedżera ds. reklamacji w dużej korporacji międzynarodowej. Podczas swojej pracy miał okazję spotkać się osobiście z różnego rodzaju przypadkami reklamacyjnymi, które dzisiaj stanowią doskonałą bazę do dzielenia się wiedzą z innymi. Na swoim koncie ma również wiele wdrożeń projektów mających wpływ, na jakość i szybkość rozpatrywanych reklamacji.
Prowadzi szkolenia dla firm jak również zajmuje się doradztwem przy projektowaniu i wdrażaniu procedur obsługi reklamacji oraz indywidualnym coachingiem pracowników.
Zapisz się na szkolenie już teraz pisząc na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Pobierz formularz zgłoszenia na szkolenie: formularz
Sprawdź termin szkolenia otwartego: terminy szkoleń
UWAGA! Uzupełnieniem szkolenia jest usługa "Pakiet pomocy reklamacyjnej dla firm".