Obsługa reklamacji - akty prawne

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Szkolenie: akty prawne w obsłudze reklamacji - aspekty prawne w obsłudze reklamacji, które każdy powinien znać. Dodatkiem do szkolenia jest wzór regulaminu sklepu internetowego!

akty prawne w obsłudze reklamacjiUCZESTNICY SZKOLENIA:

Pracownicy w bezpośredni sposób zaangażowani w proces obsługi klienta oraz wszystkie osoby mające wpływ na wynik obsługi reklamacji.

CELE SZKOLENIA Z AKTÓW PRAWNYCH DOTYCZĄCYCH OBSŁUGI REKLAMACJI:

Głównym celem szkolenia jest dostarczenie pracownikom podstawowych umiejętności z zakresu aktów prawnych dotyczących obsługi reklamacji.
Realizacja szkolenia służyć będzie w szczególności osiągnięciu następujących celów:

  • Analiza obowiązujących aktów prawnych i wynikających z nich obowiązków dla firmy i Klienta.
  • Wyznaczanie granic w żądaniach Klienta - różne formy odszkodowań.
  • Skuteczne zabezpieczanie się przed możliwością złożenia reklamacji.
  • Poznanie ścieżki odpowiedzialności - Klient - Sprzedawca - Pośrednik - Producent.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW

Udział w tym szkoleniu REALNIE pozwala firmie zaoszczędzić od kilkunastu do kilkuset TYSIĘCY złotych – praktycznie żadne szkolenie sprzedażowe nie daje dzisiaj takiego zwrotu z inwestycji. W czasie szkolenia uczestnicy dowiadują się nie tylko, jak nie stracić podczas obsługi reklamacji, ale też jak nie dostać ogromnych kar od UOKiK-u.

REALIZACJA SZKOLENIA:

Realizacja pełnego szkolenia obejmuje 1 dzień tj. do 8 godzin dla jednej grupy.

TEMATYKA SZKOLENIA Z AKTÓW PRAWNYCH DOTYCZĄCYCH OBSŁUGI REKLAMACJI:

 

Sprzedaż konsumencka (wg Ustawy o prawach konsumenta)

  • Akty prawne regulujące sprzedaż konsumencką
  • Czym jest sprzedaż konsumencka?
  • Prawa konsumenta
  • Obowiązki sprzedawcy
  • Odpowiedzialność sprzedawcy
  • Zwolnienie z odpowiedzialności sprzedawcy
  • Obowiązki konsumenta
  • Prawa sprzedawcy
  • Niezgodność z umową, rękojmia, gwarancja
  • Przykłady z życia

Sprzedaż pomiędzy przedsiębiorcami (wg najnowszego Kodeksu cywilnego)

  • Akty prawne regulujące sprzedaż pomiędzy przedsiębiorcami
  • Umowy pomiędzy przedsiębiorcami
  • Ryzyko sprzedaży
  • Odpowiedzialność przedsiębiorców
  • Zwolnienie z odpowiedzialności
  • Rękojmia, a gwarancja
  • Przykłady z życia

Sprzedaż konsumencka na odległość (wg Ustawy o prawach konsumenta)

  • Akty prawne regulujące sprzedaż w handlu elektronicznym
  • Obowiązki e-sprzedawcy
  • Prawa konsumenta
  • Rozsyłanie informacji handlowych
  • Przetwarzanie danych konsumentów

Nieuczciwe praktyki rynkowe i niedozwolone klauzule w umowach z konsumentami

  • Akty prawne dotyczące nieuczciwych praktyk handlowych i niedozwolonych klauzul
    w umowach
  • Czarna i szara lista nieuczciwych praktyk handlowych
  • Rejestr klauzul niedozwolonych
  • Kary Prezesa UOKiK
  • Przykłady z życia

CASE STUDY

  • Analiza różnych sytuacji reklamacyjnych zgłoszonych przez uczestników szkolenia
    – rozwiązywanie indywidualnych problemów.

PROWADZĄCY SZKOLENIE:

Andrzej Piróg
Doświadczony Trener Biznesu - praktyk mający za sobą m.in. 5 lat pracy na stanowisku Menedżera ds. reklamacji w dużej korporacji międzynarodowej. Podczas swojej pracy miał okazję spotkać się osobiście z różnego rodzaju przypadkami reklamacyjnymi, które dzisiaj stanowią doskonałą bazę do dzielenia się wiedzą z innymi. Na swoim koncie ma również wiele wdrożeń projektów mających wpływ, na jakość i szybkość rozpatrywanych reklamacji.
Prowadzi szkolenia dla firm jak również zajmuje się doradztwem przy projektowaniu i wdrażaniu procedur obsługi reklamacji oraz indywidualnym coachingiem pracowników.

Zapisz się na szkolenie już teraz pisząc na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Pobierz formularz zgłoszenia na szkolenie: formularz

Sprawdź termin szkolenia otwartego: terminy szkoleń

UWAGA! Uzupełnieniem szkolenia jest usługa "Pakiet pomocy reklamacyjnej dla firm".

Nasza siedziba

ZOO TEAM

Pl. Orląt Lwowskich 20A

53-605 Wrocław

(szkolenia odbywają się na terenie wystawy zwierząt egzotycznych ZOO TEAM)

© 2016 ObslugaReklamacji.pl. All Rights Reserved. Designed By ARACHNEA - Znawcy Sieci (e-arachnea.biz)

Search