Zarządzanie Działem Reklamacji

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Szkolenie dla Menedżerów z zarządzania Działem Reklamacji

Zarządzanie Działem ReklamacjiZARZĄDZANIE DZIAŁEM REKLAMACJI


Cele szkolenia z zarządzania Działem Reklamacji:

Głównym celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom wiedzy na temat zarządzania Działem Reklamacji - budowania efektywnego zespołu pracowników w oparciu o nowoczesne metody zarządzania.

 


Korzyści dla uczestników szkolenia:

Po szkoleniu uczestnicy powinni:

  • Określić sytuację wewnątrz i na zewnątrz firmy i wynikające z niej zadania dla Działu Reklamacji
  • Zidentyfikować potrzeby kadrowe oraz strukturę Działu Reklamacji
  • Skutecznie rekrutować pracowników do Działu Reklamacji oraz właściwie ich motywować i rozwijać
  • Oceniać pracowników oraz stawiać im ambitne cele
  • Prawidłowo monitorować poziom satysfakcji Klientów z poziomu obsługi reklamacji i porównywać go z konkurencją

 

Tematyka szkolenia z zarządzania Działem Reklamacji:

 

  • Analiza sytuacji wewnątrz i na zewnątrz firmy
  • Określanie zadań, których realizacja jest niezbędna dla realizacji strategii Działu Reklamacji i firmy
  • Struktura Działu Reklamacji i wynikające z niej potrzeby kadrowe
  • Identyfikacja najważniejszych kompetencji pracowników odpowiedzialnych za obsługę reklamacji
  • Tworzenie opisów stanowiskowych dla specjalistów i asystentów Działu Reklamacji
  • Szkolenie pracowników obsługujących reklamacje
  • Motywowanie pracowników, przeciwdziałanie stresowi i wypaleniu zawodowemu
  • Coaching pracowników odpowiedzialnych za reklamacje
  • Ocenianie okresowe pracowników Działu Reklamacji
  • Praca zespołowa – współpraca z innymi działami firmy
  • Budowanie autorytetu przywódcy przez Szefa Działu Reklamacji
  • Mierzenie satysfakcji Klientów z obsługi reklamacji

 

Realizacja szkolenia:

Realizacja pełnego szkolenia zajmuje 2 dni (16 godzin).


Prowadzący szkolenie:

Andrzej Piróg Doświadczony Trener Biznesu - praktyk mający za sobą m.in. 5 lat pracy na stanowisku Menedżera ds. reklamacji w dużej korporacji międzynarodowej. Podczas swojej pracy miał okazję spotkać się osobiście z różnego rodzaju przypadkami reklamacyjnymi, które dzisiaj stanowią doskonałą bazę do dzielenia się wiedzą z innymi. Na swoim koncie ma również wiele wdrożeń projektów mających wpływ, na jakość i szybkość rozpatrywanych reklamacji. Prowadzi szkolenia dla firm jak również zajmuje się doradztwem przy projektowaniu i wdrażaniu procedur obsługi reklamacji oraz indywidualnym coachingiem pracowników.

Zapisz się na szkolenie już teraz pisząc na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Pobierz formularz zgłoszenia na szkolenie: formularz

Sprawdź termin szkolenia otwartego: terminy szkoleń

© 2016 ObslugaReklamacji.pl. All Rights Reserved. Designed By ARACHNEA - Znawcy Sieci (e-arachnea.biz)

Search