Wsparcie dla firm

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

 

wsparcie dla firm reklamacjeCzy wiesz, że nie zawsze musisz uznać reklamację od konsumenta lub przedsiębiorcy?

 

Sprzedaż konsumencka: Art. 557. § 1. Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.

 

Sprzedaż B2B: Art. 563. § 1. Przy sprzedaży między przedsiębiorcami kupujący traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie sprzedawcy o wadzie, a w wypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później – jeżeli nie zawiadomił sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

 

 

 

Pomoc w obsłudze reklamacji

 

pomoc w obsłudze reklamacjiZapraszamy do skorzystania z naszych usług doradczych dotyczących obsługi reklamacji. Jeżeli nie wiesz, jak poradzić sobie z reklamacją zgłoszoną przez konsumenta lub innego przedsiębiorcy, jeżeli nie masz kompetentnych pracowników obsługujących reklamację, to u nas znajdziesz odpowiednie wsparcie. Zobacz więcej na temat pomocy w obsłudze reklamacji.

 


Doradztwo w obsłudze reklamacji

 

doradztwo w obsłudze reklamacjiJeżeli masz już swój wyspecjalizowany zespół, ale chcesz wprowadzić pewne usprawnienia, które pozwolą Ci osiągnąć zamierzony cel, to zwróć się do nas. Dokonamy audytu w Twojej organizacji i zaproponujemy Ci skuteczne rozwiązania usprawniające obsługę reklamacji w Twojej firmie.

 

 

 

 

 

Zanim podejmiesz decyzję napisz do nas na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. i opisz z czym masz problem. W odpowiedzi dowiesz się, co możemy dla Ciebie zrobić i dopiero wtedy sam zdecydujesz o formie współpracy.

 

Zapraszamy!

© 2016 ObslugaReklamacji.pl. All Rights Reserved. Designed By ARACHNEA - Znawcy Sieci (e-arachnea.biz)

Search