Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Zapraszamy do skorzystania z dodatkowego wsparcia dotyczącego obsługi reklamacji. W ramach abonamentowej współpracy z nami otrzymujesz „Certyfikat jakości obsługi reklamacji” oraz pieczęć prewencyjną o wzorze:

pieczątka

oraz

Abonament miesięczny 100 zł netto

Nielimitowane telefoniczne konsultacje reklamacyjne

Bez ograniczeń

Sporządzanie pism reklamacyjnych

3 pisma na miesiąc

Pakiet dodatkowych 5 pism reklamacyjnych
(po wyczerpaniu się pakietu podstawowego)

100 zł netto za każdy rozpoczęty pakiet dodatkowych pism

 

Abonament miesięczny 250 zł netto

Nielimitowane telefoniczne konsultacje reklamacyjne

Bez ograniczeń

Sporządzanie pism reklamacyjnych

10 pism na miesiąc

Pakiet dodatkowych 5 pism reklamacyjnych
(po wyczerpaniu się pakietu podstawowego)

100 zł netto za każdy rozpoczęty pakiet dodatkowych pism

Rabat na kolejne szkolenia

3%

 

Abonament miesięczny 750 zł netto

Nielimitowane telefoniczne konsultacje reklamacyjne

Bez ograniczeń

Sporządzanie pism reklamacyjnych

50 pism na miesiąc

Pakiet dodatkowych 5 pism reklamacyjnych
(po wyczerpaniu się pakietu podstawowego)

100 zł netto za każdy rozpoczęty pakiet dodatkowych pism

Mediacje z Klientami

3 mediacje na miesiąc

Rabat na kolejne szkolenia

5%

 

Umowa na pakiet pomocy reklamacyjnej podpisywana jest na okres 12 miesięcy począwszy od dnia podpisania umowy. Abonament można opłacać miesięcznie, kwartalnie lub rocznie. W przypadku opłacenia całego roku z góry klient otrzymuje dodatkowy rabat w wysokości jednomiesięcznej opłaty abonamentowej.

Przed wykupieniem pakietu pomocy abonamentowej zalecamy, aby pracownicy obsługujący reklamacje zostali przeszkoleni z takich tematów, jak: Profesjonalna obsługa reklamacji i Obsługa reklamacji - akty prawne. Uzyskana w ten sposób wiedza pozwoli pracownikom na większą samodzielność, dzięki czemu liczba naszych interwencji znacznie się zmniejszy, a ma to wpływ na obniżenie wartości abonamentu.

Zadzwoń już teraz na numer 533 233 346 i dowiedz się więcej na temat tej usługi lub napisz do nas na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z prośbą o kontakt.

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

 

wsparcie dla firm reklamacjeCzy wiesz, że nie zawsze musisz uznać reklamację od konsumenta lub przedsiębiorcy?

 

Sprzedaż konsumencka: Art. 557. § 1. Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.

 

Sprzedaż B2B: Art. 563. § 1. Przy sprzedaży między przedsiębiorcami kupujący traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie sprzedawcy o wadzie, a w wypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później – jeżeli nie zawiadomił sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

 

 

 

Pomoc w obsłudze reklamacji

 

pomoc w obsłudze reklamacjiZapraszamy do skorzystania z naszych usług doradczych dotyczących obsługi reklamacji. Jeżeli nie wiesz, jak poradzić sobie z reklamacją zgłoszoną przez konsumenta lub innego przedsiębiorcy, jeżeli nie masz kompetentnych pracowników obsługujących reklamację, to u nas znajdziesz odpowiednie wsparcie. Zobacz więcej na temat pomocy w obsłudze reklamacji.

 


Doradztwo w obsłudze reklamacji

 

doradztwo w obsłudze reklamacjiJeżeli masz już swój wyspecjalizowany zespół, ale chcesz wprowadzić pewne usprawnienia, które pozwolą Ci osiągnąć zamierzony cel, to zwróć się do nas. Dokonamy audytu w Twojej organizacji i zaproponujemy Ci skuteczne rozwiązania usprawniające obsługę reklamacji w Twojej firmie.

 

 

 

 

 

Zanim podejmiesz decyzję napisz do nas na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. i opisz z czym masz problem. W odpowiedzi dowiesz się, co możemy dla Ciebie zrobić i dopiero wtedy sam zdecydujesz o formie współpracy.

 

Zapraszamy!

Nasza siedziba

ZOO TEAM

Pl. Orląt Lwowskich 20A

53-605 Wrocław

(szkolenia odbywają się na terenie wystawy zwierząt egzotycznych ZOO TEAM)

© 2016 ObslugaReklamacji.pl. All Rights Reserved. Designed By ARACHNEA - Znawcy Sieci (e-arachnea.biz)

Search