Terminy szkoleń z obsługi reklamacji

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Zapraszamy na nasze szkolenia otwarte z obsługi reklamacji i obsługi Klienta. Każde z tych szkoleń może być również zorganizowane w formule zamkniętej tylko dla pracowników Twojej firmy.

Masz pytania? Chcesz obniżyć cenę szkolenia? Szukasz innego szkolenia? Zadzwoń teraz na numer 533 233 346.

Tytuł Data Miejsce Cena netto
Profesjonalna i zaawansowana obsługa reklamacji - intensywny kurs obsługi reklamacji 03-04.04.2017 Wrocław 1050 zł
Obsługa reklamacji - akty prawne (dodatkiem do szkolenia jest wzór prawidłowego regulaminu sklepu internetowego) 05.04.2017 Wrocław + on-line 550 zł
Profesjonalna i zaawansowana obsługa reklamacji - intensywny kurs obsługi reklamacji 24-25.04.2017 Warszawa 1050 zł
Obsługa reklamacji - akty prawne (dodatkiem do szkolenia jest wzór prawidłowego regulaminu sklepu internetowego) 26.12.2017 Warszawa + on-line 550 zł
Profesjonalna i zaawansowana obsługa reklamacji - intensywny kurs obsługi reklamacji 08-09.05.2017 Wrocław 1050 zł 
Obsługa reklamacji - akty prawne (dodatkiem do szkolenia jest wzór prawidłowego regulaminu sklepu internetowego) 10.05.2017 Wrocław + on-line 550 zł
Profesjonalna i zaawansowana obsługa reklamacji - intensywny kurs obsługi reklamacji 15-16.05.2017 Łódź 1050 zł
Obsługa reklamacji - akty prawne (dodatkiem do szkolenia jest wzór prawidłowego regulaminu sklepu internetowego) 17.05.2017 Łódź + on-line 550 zł
Profesjonalna i zaawansowana obsługa reklamacji - intensywny kurs obsługi reklamacji 29-30.05.2017 Warszawa 1050 zł
Obsługa reklamacji - akty prawne (dodatkiem do szkolenia jest wzór prawidłowego regulaminu sklepu internetowego) 31.05.2017 Warszawa + on-line 550 zł


Uwaga. Szkolenia zostaną uruchomione pod warunkiem zebrania grupy minimalnej. Osoby zapisane na te szkolenia w razie jego odwołania mogą wziąć udział w takim samym szkoleniu w innej lokalizacji lub w terminie późniejszym w danym roku kalendarzowym. W przypadku szkolenia on-line uczestnicy uczestniczą w szkoleniu dzięki zastosowaniu kamery internetowej i aplikacji do prowadzenia meetingów zdalnych. Uczestnik nie musi posiadać kamery i instalować programów na swoim komputerze.

Zgłaszając więcej niż jednego uczestnika otrzymasz rabat w wysokości 10% na każdą dodatkową osobę - wykorzystaj okazję.

Ponieważ niczym nie ryzykujesz, a możesz zdobyć wiele korzyści, to zapisz się na szkolenie już teraz pisząc na adres  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Liczba miejsc jest ograniczona i o udziale w szkoleniu decydować będzie data wysłania zgłoszenia.

UWAGA! Uzupełnieniem szkoleń jest usługa "Pakiet pomocy reklamacyjnej dla firm".

© 2016 ObslugaReklamacji.pl. All Rights Reserved. Designed By ARACHNEA - Znawcy Sieci (e-arachnea.biz)

Search