Obsługa reklamacji - akty prawne

Szkolenie: akty prawne w obsłudze reklamacji - aspekty prawne w obsłudze reklamacji, które każdy powinien znać.

akty prawne w obsłudze reklamacjiUCZESTNICY SZKOLENIA:

Pracownicy w bezpośredni sposób zaangażowani w proces obsługi klienta oraz wszystkie osoby mające wpływ na wynik obsługi reklamacji.

CELE SZKOLENIA Z AKTÓW PRAWNYCH DOTYCZĄCYCH OBSŁUGI REKLAMACJI:

Głównym celem szkolenia jest dostarczenie pracownikom podstawowych umiejętności z zakresu aktów prawnych dotyczących obsługi reklamacji.
Realizacja szkolenia służyć będzie w szczególności osiągnięciu następujących celów:

  • Analiza obowiązujących aktów prawnych i wynikających z nich obowiązków dla firmy i Klienta.
  • Wyznaczanie granic w żądaniach Klienta - różne formy odszkodowań.
  • Skuteczne zabezpieczanie się przed możliwością złożenia reklamacji.
  • Poznanie ścieżki odpowiedzialności - Klient - Sprzedawca - Pośrednik - Producent.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW

Udział w tym szkoleniu REALNIE pozwala firmie zaoszczędzić od kilkunastu do kilkuset TYSIĘCY złotych – praktycznie żadne szkolenie sprzedażowe nie daje dzisiaj takiego zwrotu z inwestycji. W czasie szkolenia uczestnicy dowiadują się nie tylko, jak nie stracić podczas obsługi reklamacji, ale też jak nie dostać ogromnych kar od UOKiK-u.

REALIZACJA SZKOLENIA:

Realizacja pełnego szkolenia obejmuje 1 dzień tj. do 8 godzin dla jednej grupy.

TEMATYKA SZKOLENIA Z AKTÓW PRAWNYCH DOTYCZĄCYCH OBSŁUGI REKLAMACJI:

 

Sprzedaż konsumencka

  • Akty prawne regulujące sprzedaż konsumencką
  • Czym jest sprzedaż konsumencka?
  • Prawa konsumenta
  • Obowiązki sprzedawcy
  • Odpowiedzialność sprzedawcy
  • Zwolnienie z odpowiedzialności sprzedawcy
  • Obowiązki konsumenta
  • Prawa sprzedawcy
  • Niezgodność z umową, rękojmia, gwarancja
  • Przykłady z życia

Sprzedaż pomiędzy przedsiębiorcami

  • Akty prawne regulujące sprzedaż pomiędzy przedsiębiorcami
  • Umowy pomiędzy przedsiębiorcami
  • Ryzyko sprzedaży
  • Odpowiedzialność przedsiębiorców
  • Zwolnienie z odpowiedzialności
  • Rękojmia, a gwarancja
  • Przykłady z życia

Sprzedaż konsumencka na odległość

  • Akty prawne regulujące sprzedaż w handlu elektronicznym
  • Obowiązki e-sprzedawcy
  • Prawa konsumenta
  • Rozsyłanie informacji handlowych
  • Przetwarzanie danych konsumentów

Nieuczciwe praktyki rynkowe i niedozwolone klauzule w umowach z konsumentami

  • Akty prawne dotyczące nieuczciwych praktyk handlowych i niedozwolonych klauzul
    w umowach
  • Czarna i szara lista nieuczciwych praktyk handlowych
  • Rejestr klauzul niedozwolonych
  • Kary Prezesa UOKiK
  • Przykłady z życia

CASE STUDY

  • Analiza różnych sytuacji reklamacyjnych zgłoszonych przez uczestników szkolenia
    – rozwiązywanie indywidualnych problemów.

Zapisz się na szkolenie już teraz pisząc na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Pobierz formularz zgłoszenia na szkolenie: formularz

Sprawdź termin szkolenia otwartego: terminy szkoleń

Related Articles

Zarządzanie Działem Reklamacji

Planowanie strategiczne obsługi reklamacji

Usprawnienie obsługi reklamacji

Informacje

Szkolenia otwarte odbywają się pod adresem:
ZOO TEAM
ul. Na Szańcach 7, 50-320 Wrocław
Tel. +48 781 324 894

Dane firmowe:
ZOO TEAM Sp. z o.o.
Ul. Niedźwiedzia 44/1, 54-233 Wrocław
NIP 8943161844, KRS 0000874091, REGON 387715118
Nr. konta: 79 1050 1575 1000 0090 8111 7856