Szkolenie dla Menedżerów z zarządzania Działem Reklamacji
ZARZĄDZANIE DZIAŁEM REKLAMACJI
Cele szkolenia z zarządzania Działem Reklamacji:
Głównym celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom wiedzy na temat zarządzania Działem Reklamacji - budowania efektywnego zespołu pracowników w oparciu o nowoczesne metody zarządzania.
Korzyści dla uczestników szkolenia:
Po szkoleniu uczestnicy powinni:
- Określić sytuację wewnątrz i na zewnątrz firmy i wynikające z niej zadania dla Działu Reklamacji
- Zidentyfikować potrzeby kadrowe oraz strukturę Działu Reklamacji
- Skutecznie rekrutować pracowników do Działu Reklamacji oraz właściwie ich motywować i rozwijać
- Oceniać pracowników oraz stawiać im ambitne cele
- Prawidłowo monitorować poziom satysfakcji Klientów z poziomu obsługi reklamacji i porównywać go z konkurencją
Tematyka szkolenia z zarządzania Działem Reklamacji:
- Analiza sytuacji wewnątrz i na zewnątrz firmy
- Określanie zadań, których realizacja jest niezbędna dla realizacji strategii Działu Reklamacji i firmy
- Struktura Działu Reklamacji i wynikające z niej potrzeby kadrowe
- Identyfikacja najważniejszych kompetencji pracowników odpowiedzialnych za obsługę reklamacji
- Tworzenie opisów stanowiskowych dla specjalistów i asystentów Działu Reklamacji
- Szkolenie pracowników obsługujących reklamacje
- Motywowanie pracowników, przeciwdziałanie stresowi i wypaleniu zawodowemu
- Coaching pracowników odpowiedzialnych za reklamacje
- Ocenianie okresowe pracowników Działu Reklamacji
- Praca zespołowa – współpraca z innymi działami firmy
- Budowanie autorytetu przywódcy przez Szefa Działu Reklamacji
- Mierzenie satysfakcji Klientów z obsługi reklamacji
Realizacja szkolenia:
Realizacja pełnego szkolenia zajmuje 2 dni (16 godzin).
Zapisz się na szkolenie już teraz pisząc na adres
Sprawdź termin szkolenia otwartego: terminy szkoleń