Zarządzanie Działem Reklamacji

Szkolenie dla Menedżerów z zarządzania Działem Reklamacji

Zarządzanie Działem ReklamacjiZARZĄDZANIE DZIAŁEM REKLAMACJI


Cele szkolenia z zarządzania Działem Reklamacji:

Głównym celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom wiedzy na temat zarządzania Działem Reklamacji - budowania efektywnego zespołu pracowników w oparciu o nowoczesne metody zarządzania.

 


Korzyści dla uczestników szkolenia:

Po szkoleniu uczestnicy powinni:

  • Określić sytuację wewnątrz i na zewnątrz firmy i wynikające z niej zadania dla Działu Reklamacji
  • Zidentyfikować potrzeby kadrowe oraz strukturę Działu Reklamacji
  • Skutecznie rekrutować pracowników do Działu Reklamacji oraz właściwie ich motywować i rozwijać
  • Oceniać pracowników oraz stawiać im ambitne cele
  • Prawidłowo monitorować poziom satysfakcji Klientów z poziomu obsługi reklamacji i porównywać go z konkurencją

 

Tematyka szkolenia z zarządzania Działem Reklamacji:

 

  • Analiza sytuacji wewnątrz i na zewnątrz firmy
  • Określanie zadań, których realizacja jest niezbędna dla realizacji strategii Działu Reklamacji i firmy
  • Struktura Działu Reklamacji i wynikające z niej potrzeby kadrowe
  • Identyfikacja najważniejszych kompetencji pracowników odpowiedzialnych za obsługę reklamacji
  • Tworzenie opisów stanowiskowych dla specjalistów i asystentów Działu Reklamacji
  • Szkolenie pracowników obsługujących reklamacje
  • Motywowanie pracowników, przeciwdziałanie stresowi i wypaleniu zawodowemu
  • Coaching pracowników odpowiedzialnych za reklamacje
  • Ocenianie okresowe pracowników Działu Reklamacji
  • Praca zespołowa – współpraca z innymi działami firmy
  • Budowanie autorytetu przywódcy przez Szefa Działu Reklamacji
  • Mierzenie satysfakcji Klientów z obsługi reklamacji

Realizacja szkolenia:

Realizacja pełnego szkolenia zajmuje 2 dni (16 godzin).

Zapisz się na szkolenie już teraz pisząc na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Pobierz formularz zgłoszenia na szkolenie: formularz

Sprawdź termin szkolenia otwartego: terminy szkoleń

Related Articles

Planowanie strategiczne obsługi reklamacji

Usprawnienie obsługi reklamacji

Obsługa Klienta - follow up

Informacje

Szkolenia otwarte odbywają się pod adresem:
ZOO TEAM
ul. Na Szańcach 7, 50-320 Wrocław
Tel. +48 781 324 894

Dane firmowe:
ZOO TEAM Sp. z o.o.
Ul. Niedźwiedzia 44/1, 54-233 Wrocław
NIP 8943161844, KRS 0000874091, REGON 387715118
Nr. konta: 79 1050 1575 1000 0090 8111 7856