Obsługa Klienta - follow up

Szkolenie z doskonalenia umiejętności obsługi Klienta

Obsługa Klienta - follow up

szkolenie obsługa klienta follow upCele warsztatu:

Szkolenie jest dedykowane wszystkim pracownikom, którzy uczestniczyli w różnych szkoleniach z obsługi Klienta i chcieliby sprawdzić oraz rozwinąć swoje umiejętności.

Korzyści z udziału w warsztacie:

Podczas szkolenia uczestnicy będą mieli możliwość doskonalić swoje kompetencje w zakresie obsługi Klienta oraz wyeliminować swoje słabe strony.

Sposób prowadzenia warsztatu:

Przed szkoleniem zaleca się, aby uczestnicy przesłali do trenera opis sytuacji, które stwarzają im problem w czasie obsługi Klientów. Wszystkie te sytuacje zostaną omówione przez trenera oraz przetrenowane przez uczestników. Na bazie pozyskanych informacji i nabytych kompetencji uczestnicy będą nabywać nowe umiejętności zależne od już posiadanej wiedzy.

Czas trwania warsztatu:

1-2 dni (w zależności od poziomu doświadczenia pracowników).

Zapisz się na  szkolenie już teraz pisząc na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.   Pobierz formularz zgłoszenia na   szkolenie: formularz

Sprawdź termin szkolenia otwartego: terminy szkoleń

Related Articles

Zarządzanie Działem Reklamacji

Planowanie strategiczne obsługi reklamacji

Usprawnienie obsługi reklamacji

Informacje

Szkolenia otwarte odbywają się pod adresem:
ZOO TEAM
ul. Na Szańcach 7, 50-320 Wrocław
Tel. +48 781 324 894

Dane firmowe:
ZOO TEAM Sp. z o.o.
Ul. Niedźwiedzia 44/1, 54-233 Wrocław
NIP 8943161844, KRS 0000874091, REGON 387715118
Nr. konta: 79 1050 1575 1000 0090 8111 7856