Szkolenie z doskonalenia umiejętności obsługi Klienta
Obsługa Klienta - follow up
Cele warsztatu:
Szkolenie jest dedykowane wszystkim pracownikom, którzy uczestniczyli w różnych szkoleniach z obsługi Klienta i chcieliby sprawdzić oraz rozwinąć swoje umiejętności.
Korzyści z udziału w warsztacie:
Podczas szkolenia uczestnicy będą mieli możliwość doskonalić swoje kompetencje w zakresie obsługi Klienta oraz wyeliminować swoje słabe strony.
Sposób prowadzenia warsztatu:
Przed szkoleniem zaleca się, aby uczestnicy przesłali do trenera opis sytuacji, które stwarzają im problem w czasie obsługi Klientów. Wszystkie te sytuacje zostaną omówione przez trenera oraz przetrenowane przez uczestników. Na bazie pozyskanych informacji i nabytych kompetencji uczestnicy będą nabywać nowe umiejętności zależne od już posiadanej wiedzy.
Czas trwania warsztatu:
1-2 dni (w zależności od poziomu doświadczenia pracowników).
Zapisz się na szkolenie już teraz pisząc na adres
Sprawdź termin szkolenia otwartego: terminy szkoleń